Hop til hovedindholdet

Marstal Navigationsskole logo

Kundeservice


Dato og tid

Mandag d. 2. juni 2025 kl. 09:00 til 14:30

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 2. juni 2025 kl. 09:00

Sted

Marstal Navigationsskole, Ellenet 10, 5960 Marstal Marstal Navigationsskole
Ellenet 10
5960 Marstal

Kundeservice


Arrangementsbeskrivelse

 

Konflikthåndtering, chikane & venlighedskursus for færgebesætninger i danske færger.

Et samarbejde om kundeservice på danske færgeruter er oprettet af Marstal Navigationsskole og Færgesekretariatet. Vi tager kundeservice et skridt videre og får også snakket om konflikter og chikane i det maritime miljø og mødet med passagerne.

Konflikter er naturlige, og de kan være svære at undgå, når man er sammen mange timer på et skib eller mødet med kunderne ombord. Konflikter kan både medføre positive og negative konsekvenser for besætningen om bord på skibet. Det er måden de løses på, som afgør udfaldet.

Oplever du krænkende adfærd? Oplever du andre kollegaer blive chikaneret eller mobbet? Er du ikke helt sikker på, om der er tale om krænkende adfærd? Nogle gange kan det være svært at finde ud af, om der er tale om chikane og mobning. Det kan også være svært at gennemskue konsekvenserne, hvis man søger hjælp.

Vi taler om det på det her kursus. Egne og andres oplevelser er udgangspunktet for disse diskussioner.

Program:

0900-0915: Velkommen og præsentation

0915-0930: Forventninger til os alle

0930-1000: Service

1000-1015: Pause

1015-1100: Hvem er vi?

1100-1130: Hvem er kunden?1130-1145: Pause1145-1230: Kulturforståelse

1230-1300: Frokost

1300-1345: Konflikter, konflikthåndtering & chikane. Hvordan håndterer man og løser disse situationer?

1345-1425: Kommunikation i konfliktsituationer.

1425-1430: Tak for i dag

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >

Kontaktinformation til arrangør

Marstal Navigationsskole
Tlf: +45 62531075
kursus@marnav.dk

Kontaktinformation til arrangør

Marstal Navigationsskole
Tlf: +45 62531075
kursus@marnav.dk